Sista dagen i november!


Imorgon
går vi in i december, inte för att det känns så! Jag vill ha mer julstämning och då behövs det snö :) Jag vill ha snö men ändå inte, allt blir ju så mycket bökigare med snö men det är ju så mysigt! I år så blir det ut och åka pulka med Noel :) Nu när vi går in i december betyder det att vi är några dagar närmare Noels 1års dag, vilket är nästa vecka. Shit våran lillskrutt ska bli stor :)

Dagarna som varit nu i veckan har vi träffat mammorna och deras små. Då åt vi lunch, barnen lekte, vi gick promenad och såklart babblade som galna tanter, haha! Vi har även haft pappa här som kopplat in vatten till tvättmaskinen så nu går första maskinen här hemma hos oss. Så skönt att kunna tvätta här uppe då det är så svårt att få tid nere i våran tvättstuga. Och smuttstvätt blir det ganska mycket när man ha små barn!

Imorgon har vi till hos bvc för 1års spruta sen efter det blir det att gå till sjukan och ta prover då jag måste göra det för jag och bebis i magen har olika blodgrupper så då blir det blodprover och spruta. Fick göra samma sak med Noel! Tur att man inte är så känslig för sprutor.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback