Noels Önskelista!

Det är några som har frågat vad Noel önskar sig i både födelsedagspressent och julklapp så här kommer en önskelista:

- Pressentkort på Ikea till hans säng.
- Pressentkort på tex Hm, Lindex och Kappahl.
- Matskål med sugpropp under.
- Kläder i strl 86 (från den större avdelning då baby avdelnings 86 är precis).

Joggingbyxa - 100% BomullByxa - 80% Bomull,20% PolyesterT-shirt - 100% Bomull
Tröja - 100% BomullT-shirt - 100% Bomull
Tröja - 100% Bomull

Dessa kläder är från Lindex!

KRITTER Sängstomme med ribbotten, vit Längd: 165 cm Bredd: 75 cm Höjd fotgavel: 47 cm Höjd huvudgavel: 67 cm Frihöjd under möbel: 22 cm Madrasslängd: 160 cm Madrassbredd: 70 cm    109777_1.jpg




Så stor och ståtlig han måste vara, Noel.

Ebba har stl 92 nu. I vissa plagg funkar fortfarande 86 :-O

2011-11-28 // 17:15:11
» Emma

Jag har också hört om sån där amningsnapp men har inte testat. Jag har köpt en salva än så länge som är väldigt bra men annars så försöker jag bara amma så mycket som möjligt så jag blir av med mjölken.. det känns som jag har för mycket kanske? Har funderat på att köpa en amningspump men dom kostar ju en slant. Har iofs märkt att när jag ammar så sprutar det ur andra bröstet så jag brukar ha en flaska redo i andra handen, haha! Hon får ersättning nåt mål ibland också för att jag ska få vila lite men hennes mage är väldigt känslig så hon kräks väldigt mycket om hon får för mkt ersättning så jag vill ju helst ge äkta vara så gott det går :)

2011-11-30 // 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback