Helvetes natt!!

Som rubriken lyder så har jag haft en helvetes natt! Grabbarna har sovit som grisar inatt medans jag har suttit uppe mestadels av natten av tanvärk från hell. Jag gråter sällan av smärta men inatt var det inte och leka med, fy fan säger jag bara! Jag grät inte en enda gång av smärta när jag födde Noel och då kan ni tänka er vilken tandvärk jag hade och när man är gravid får man inte ta starkare än Alvedon så det var bara att pina sig igenom natten och ringa tandläkaren direkt när dom öppna. Så jag fick tid idag vid lunch så nu är tandvärken borta men mycket fattigare blev man!

Nu på eftermiddagen har jag vikt tvätt, plockat undan lite, duschat och nu sitter jag här och andas ut :) Noel ska snart gå och sova och det är Micke som har nattningen så jag tänkte sätta mig och titta på ensam mamma söker och måla naglar sen tidigt i säng för att ta igen den förlorade sömnen jag fick inatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback