God morgon!



God morgon säger Noel och vinkar glatt :) Efter att ha myst i sängen en stund så är vi nu uppe, Noel leker med lite kökredskap och jag sitter här. Vi ska strax käka lite frukost sen hoppas jag på att få sova en stund för dom här kassa nätterna verkar ha blivit till en vana. Drakula tänderna är väldigt sega på att komma fram, den ena har kommit fram men det är den andra vi väntar på, man ser att det kommer spricka fram vilken dag som helst så när den är framme hoppas jag på att få den sömn på nätterna vi blev bortskämda med förut.

Idag blir vi bara hemma och tar igen lite sömn. Tänkte fixa lite ny musik och bränna på skivor då vi sällan orkar koppla in datorn till hemmabiot och lyssna på musik där så nu blir det att jag mest lyssnar på barnskivor med Noel, haha! Sen tänkte jag även måla om tre ramar till svart och få upp på väggen :) Skulle behöva rensa och fixa i klädkammaren men får se om det blir idag eller om jag tar det i helgen när Micke är hemma då han kan hjälpa till er underhålla Noel undertiden. Noel hjälper inte direkt till fast han tror det han river mest i grejerna och stökar till, haha fisungen!

Vad ska ni göra idag? Ha en fin dag, kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback