Fredag!!


Noel och kusin Liam sist dom var här :)

Då var det äntligen fredag :) Fast man går hemma så känns fredagarna och helgerna så mycket bättre för då är familjen komplett! Nu har vi slappat tillräckligt här hemma, vi har även hunnit med förmiddagsvilan. Så nu ska jag ta mig en dusch och sminka mig som jag inte gjort på hela veckan :P Undertiden jag duschar får Noel sitta i sin vagn och titta på film, det gillar han och då vet jag vart jag har honom dom minutrarna man är i ett annat rum :) Sen ska Noel få bada/duscha!

När vi är klara och fått i oss lunch så går vi ut, trott det halvtråkiga vädret! Det blir att gå förbi en lekpark så Noel får gunga lite och sen förbi affären då det behövs fyllas på med lite mat till Noel, våtservetter, pålägg, mjölk och annat tråkigt :P

Ikväll går vi över till mamma och Ubbe, jag och Noel för Micke ska direkt efter jobbet på personal/julfest så han kommer nog hem sent inatt och är lagom pruttig :P

Imorgon kommer Noels kusin och moster över på Tacomys och bus. Dom blir även kvar över natten så vi kommer hinna umgås massor :)



Hoppas ni får en supermysig helg. kram

2011-11-19 // 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback