Dagens goda!

Idag har jag varit duktig i köket, fick för mig att baka! Så idag har jag bakat morotskaka, blåbärspaj och sen god middag med lax och rotgrönsaker. Så nu är vi mätta och belåtna här hemma! Noel gillade mest vaniljsåsen ;)


Våran middag ;)


Våran efterrätt och kvällsfika, som ni ser har jag Noel redan provsmakat morotskakan och den fick mer än godkänt :)



» Emma

Gud vad gott det såg ut! Man blir ju inte alls sugen på paj nu eller så ;) Btw, jag tänkte försöka få fler läsare till min sida, hittade en jättebra sida som faktiskt verkar funka. Använd länken nedan om du vill testa :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=em.andersson



Kram Emma

2011-11-03 // 19:43:58

Haha! Jag såg bara middagen först så jag blev fett crazy att du hade bakat middag först, HAHAHA.



Åh paj <3

2011-11-04 // 11:14:36

Gud vilka härliga bilder.. blev supersugen på mat nu.. ja jag går på Luna.. så blev lite sur när ja påpekade det förra veckan.. men nu behandlar vi det iaf =)

2011-11-04 // 15:23:21

Jaha jaa.. du bytte alltså.. kan man göra det.. haha =) får se vad hon säger på torsdag annars får ja se vad jag gör.. dem verkar lite virriga..



Ja, det vore skitmysigt =) säg till när ni kan och vill.. jag kan oftast hela tiden haha..=) kram

2011-11-06 // 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback