Äta själv!



Gott med middag tyckte Noel :) Speciellt när man får äta själv så man kan välja och bara äta köttbullarna, haha! Snart är Micke hemma och jag och Noel ska ta oss ett bad innan läggdags :) Ikväll är det jag som tar nattningen känns som om jag kommer somna samtidigt som Noel :P Skulle vara skönt men då missar jag ju Desperata husfruar så jag ska försöka hålla mig vaken ;)



» Emma

Eller hur! Jag är jättenyfiken på dumlen :)



Jag mår bra, har sedan i torsdags haft extremt ont i ryggen (vilket jag inte haft på hur länge som helst) + att jag får en huggande känsla neråt, dom säger att det beror på att bebisen trycker huvudet mot bäckenet o kanske är det så att hon gör sig redo för att komma ut? Det kommer små marathonpass av dom där värkarna så det känns att det börjar närma sig slutet :) Jag vill ju så gärna ha ut henne nu! hihi.

Nej usch, jag vill inte gå över. Vi tror att det kanske kan bli nåt nästa vecka, försöker komma på saker man kan göra för att "skynda" på det lite men kommer inte på så mkt :P När va Noel beräknad? Föddes han t.o.m lite tidigare? :) Kram

2011-11-15 // 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback