Äntligen ..


Noel hade kvällsbus för några kvällar sen ;)

Shit vad jag har hållt på med min blogg, äntligen ser det ut som en blogg! Nu har jag gjort det stilren bara för att jag får inte till det som jag vill ha det. Men nu har jag en bra grund som jag kan jobba vidare på när jag känner för det!

Förutom att ha fixat med bloggen har jag och Noel umgåtts med Linda nere på stan. Passade på att handla nödvändigheter på In och finn, blev diskmedel, diskborste, rengöringsmedel och glödlampa haha inge rolig shopping. Men jag fick med mig julklapp till Noel så nu är han snart klar, tänkte köpa något litet till. Vill inte visa än vad han ska få, han kankse kikar eller någon skvallrar till honom ;)

Snart kommer Micke hem och då ska vi (läs jag) städa. Ska skura hela badrummet och köket sen damma och ta en sväng med dammsugaren och tända en massa ljus. Sen ska jag hoppa i min Zipperall och mysa i soffan och titta på Desperata husfruar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback