1:a Advent



Idag är det första advent, mysigt! Men tråkigt att det regnar och är grått ute, hade velat haft snö för att få den riktiga känslan. Men med julmusik, julskinksmacka och tomtegrött till frukost så fick vi lite julkänsla iaf ;)

Efter att ha ätit frukost så passade jag på att fixa i klädkammaren på min sida, så nu hittar jag bland mina kläder. Jag har hur mycket kläder som helst dock kommer jag inte i hälften pga magen :P Men sen ska jag i dom igen, hehe! Har även dammsugit lägenheten och duschat, nu sitter jag här och väntar på lill skrutt som borde komma snart. Då ska vi ha advents fika med svärföräldrarna :)


Så skönt att ha ordning bland kläderna och även smyckerna, nu ser man vad man har istället för att riva hela garderoben :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback