Tar på krafterna

Efter vi fick matleveransen vid kvart i två så packade jag in allts sen la vi oss i sängen jag och Noel och myste! Men båda vi somnade rätt fort och jag vaknade nyss typ 2,5 timme senare och Noel sover fortfarande. Det tar visst på att bara vara hemma och busa :)

Tänkte ta och göra mig en kopp kaffe och en knäcke macka sen tänkte jag gå igenom garderoben och se om jag hittar något till lördag. Har två alterativ antingen min långklänning eller det jag hade på Ubbes 50års fest men ska lägga fram fler alternativ. Om det är fint väder på lördag så kan det bli långklänningen är sugen på att ha den :) Men jag hinner ju ångra mig flera gånger om innan det är dags att ha det då jag blivit en vel pelle vilken jag inte var förut inte som NU, haha!


Haha dåligt skämt :)



» Bella

Har ni beställt matkasse?

Puss

2011-05-05 // 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback