Slappar Söndag!

Idag fick jag sova ut, sov ända till halv tolv! Så nu är jag mer än utvilad :)

Igår hade vi Noel´s farmor och farfar på besök, mycket trevligt! Vi åkte och handlade på Willys, kollade på babyland där Noel fick ett bord till sin bumbo och sen åkte vi och åt lunch på mongoliska restaurangen här i stan. Sen åkte vi hem hit och dom passade på att busa och mysa med Noel innan dom åkte hem! Sen gjorde inte vi många knop här hemma. Vi tittade på ESC, spännande var det :) Synd att inte Sverige vann men trea var inte helt dumt det heller. Bra gjort Eric Saade!

Idag blir det heller inte mycket gjort! Mina grabbar ligger och vilar och jag tittar på film. Noel har sovit mycket idag, men han verkar lite hängig. Inge feber men förkyld och hosta! Stackars liten. Blir mycket kramar och pussar på honom nu. Jag har varit risig några dagar, varit jätte förkyld men är bättre nu. Kan vara sömnen :) Men nu har jag fått hosta. Micke började känna i halsen också så vi får hoppas att han slipper hosta och förkylningen.

Tänkte börja skissa lite på Noels bord och stolar. Vi har tänkt måla något fint på, men vet inte än vad det blir, vi har lite olika förslag. Visar iaf bild när den blir klar, kan ta tid ;P

Ne nu ska jag se slutet av filmen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback