Onsdag!

Idag har jag och Noel haft en mys dag. Vi har varit hemma och busat massa sen tog vi en promenad och gick förbi mormor och morfar och satte oss och gungade utanför och då kom morfar ut och höll oss sällskap en stund. Sen promenerade vi till affären och hem. Noel somnade direkt när vi kom hem så jag gjorde lunch och satte mig på balkongen och njöt av solen, sen gjorde jag honom sällskap i sängen och vi sov i en timme. Nu sitter vi i soffan och slappar, väntar på att Micke ska komma hem!

Idag när Noel åt sin lunch:



Tog kort innan det blev för kladdigt ;) När han var klar fick jag bada honom, tvätta shortsen för det var mat på hela armarna, magen, shortsen, ansiktet och håret :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback