Måndag!

Idag har vi haft en kanon dag! Vad vädret kan göra :)

Jag möte upp Sara och Edvin innan tio så promenerade vi ner till stan för att jag skulle lämna tillbaka nycklarna till lokalen vi hyrde för dopfikat. Sen möte vi upp Emelie och Vincent så köpte macka från Nancy's och tog med oss och knallade bort till "gamla Lt" och satte oss på filt och åt lunch, grabbarna låg och lekte. Sen promenerade vi hem. En riktigt härlig dag!

Imorgon ska vi ses igen men då blir det till Torekällberget :) Och då ska jag ha på mig mindre kläder så det inte blir så varmt ;P

Ne nu ska jag lägga Noel som är svin trött här bredvid mig!

 

Noel äter gröt och sen leker han titt ut :)



Ja, det verkar som de flesta slutat runt tre månader. Så kanske dags för oss att göra det också nu, hihi :)

2011-05-09 // 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback