Heldag med mammor!

Idag har jag och Noel umgåtts med massa goa mammor. Vi blev sex mammor med våra goa barn, fem killar och en tjej :) Killarna kommer bråka om Elin sen ;) Vi åt lunch uppe på kringlan där vi fick bäst plats, inte direkt att man kan gå vart som helst med sex barnvagnar. Vi satt säkert där i 2,5 timme! Sen kikade vi på leksaksaffären sen gick två mammor hem och dom vi andra fyra gick till nancys och tog en kaffe. Är så roligt att man träffat sånna härliga mammor! Vi kommer så bra överens och kan prata om allt mellan himmel och jord. Munnarna går i ett på oss och vi pratar nästan i mun på varandra, hehe!

Jag och Noel var nog hemma för en halvtimme sen och vi gick vid halv tolv så en heldag kan vi säga att vi haft :) Noel var vaken hela dagen och somnade strax innan vi gick hem och sover fortfarande. Tänkte väcka honom snart så han kan somna ikväll.

Igår fick jag ett ryck och målade några ramar som Noel har i sitt rum på väggen i olika färger. Hade kvar massa färg från när vi målade bordet. Så nästa gång vi åker till Ikea ska vi köpa tavellist som ramarna ska vara på, kommer bli så fint :)

Ne nu ska jag väcka Noel och sen käka middag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback