Härliga tisdag !

Idag har vi haft en kanon dagTorekällberget tillsammans med Sara o Edvin och Emelie o Vincent. Vi tog med oss lunch och satt och åt i solen, sen satte vi oss på våra filtar och bara njöt av att vara lediga och umgås tillsammans och med våra barn såklart :) Jag har fått en massa färg på min axlar märkte jag när jag kom hem, man ser hur linnet suttit INTE FINT! Haha men det får fixas till med lite stek på balkongen imorgon ;)

Nu sitter jag och Noel färdig fixade och väntar på Micke för vi ska äta pizza ute i solen med Sara, Kalle och Edvin Mys :) Gäller att passa på och njuta varje sekund av detta vädret! Sen blir det hem natta Noel, duscha, måla naglar och sen slöa i soffan. Är ju Desperata husfruar ikväll :)


Bilder från idag, lånade dom från Sara :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback