God morgon!

Har ni sovit gott? Idag känner jag mig utvilad, skönt! Inatt har Noel bara vaknat en gång inatt sen vaknade halv sex och tyckte det var morgon så då gick han upp och busade med Micke innan han skulle iväg till jobbet. Sen fick jag tillbaka Noel strax innan Micke skulle åka och då fick han mat sen somnade han direkt och vaknade vid åtta. Vi har haft en bökig kille som vaknar OFTA på nätterna under en lång tid men man kan ju hoppas att det vänt nu ;P

Idag blir vi bara hemma. Tänkte städa, fixa i garderoben (och rota fram något att ha på mig på lördag), få en mat leverans (vi har provat att handla mat på internet). Sen ska vi bara busa jag och Noel :)

Bara för att jag har bestämt att vi bara ska vara hemma idag så är solen framme, hehe det kunde ju ha snöat och regna idag ist! Men men om det blir varmare under dagen så blir det lunch på balkongen :) Men än ser det kallt ut en massa moln.

Noel har börjar med att man ska sätta sig upp i babysittern eller åla sig ur den. Har man glömt att spänna fast honom kan han ligga lite var som helst :) När vi var på bvc frågade jag om hon trodde Noel kunde få tänder snart då han dregglar EXTREMT mycket och han ska alltid ha något i munnen och bita på och blivit lite gnällig. Men man ser inget i tandköttet att det är något vitt påväg upp men hon trodde att det kan vara på G då han blir 5 månader på lördag!

Ne nu ska jag ge Noel lite mat, får se vad det blir för smaskens :) Sen ska jag diska och äta frukost själv! Sen sätta igång så man blir klar idag, hehe!



Det är roligt att sitta i sin bumbo och prata med sig själv i spegeln och samtidigt ha koll på mamma som städar :)



Ja men visst går de så fort!! Är allt klart inför dopet? Ses nästa vecka? Kram

2011-05-05 // 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback