God morgon Måndag!

Då var det ny vecka igen. Denna vecka blir nog rätt lugnt! Hoppas på fint väder imorgon för då ska vi några mammor från mamma gruppen ses vid torekällberget för att sitta och fika/luncha i solen :) Så ge oss fint väder! Annars blir det att ses vid barnens hus som vi brukar göra.

Jag sitter här nästan färdig fixad. Har tagit mig en dusch, sminkat mig. Tänkte föna och platta håret snart! Men först blir det frukost :) Noel sover och har gjort det i en timme snart, han borde vakna snart men han får gärna sova en halvtimme till så jag hinner bli klar, hehe!

Vid halv elva ska vi möta Sara och Edvin för att promenera ner till stan. Blir säkert en lunch skulle jag tro, sen ska jag kolla efter en grej till Ann-Sofie! Blir att kika efter något som jag kan ha på mig den 28:e då jag och Micke ska ha en heldag/kväll själva. Vi ska på spa där vi ska få helkroppsmassage, ansiktsbehandling och bada bubbelpool själva i ett rum där vi får olika frukter, mysigt! Efter det tänkte vi äta på någon restaurang och sen blir det kanske bio eller skrattfesten. Har fått det av Micke i födelsedagspressent, en riktigt bra och mysig pressent får jag lov och säga :) Han kan min karl :)Noel ska få vara hemma hos sin farmor och farfar och mysa!

Ne dags för frukost, ha en härlig måndag!



» micke

ja du hjärtat jag kan :) puss puss!

2011-05-17 // 07:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback