Freeeedag !!

Idag har jag och Noel träffat bästa tjejerna Linda och Bella med deras små godingar! Vi åt lunch på nancy´s, kikade i affärer och åt glass på Mc donald´s. Trevligt att träffas som alltid! Fick hem en påse till Noel, såklart. Blev den heldressen (kortärmade) jag bloggade om igår och sen en body på rea och två par strumpor! Dom hade fått in nya strumpor på hm i vitt och grått stilrena som det stod i love mum och i love dad. Noel hade sånna när han var nyfödd men nu hade dom kommit in i en annan modell och det är den modellen som jag använder så det verkar perfekt!

När vi kom hem började jag städa, det behövdes! Sen fixade jag middagen som blev hemmagjord pizza och en god sallad så nu är vi PROPPMÄTTA. Noel somnade på en gång, han var helt slut! Han fick dusha, äta kvällsmat och sen la vi honom i sängen och han somnade med engång. Nu tänkte vi ha kvällmys i soffan, blir väl att sätta på en film och lägga sig relativt tidigt är redan trött :P


Lill plutten bara några dagar gammal, man har ju glömt bort att han varit så liten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback