Äpple och banan

Nu sover skrutt och jag håller på att fixa lunch. Det blir sill och potatis, mums! Hehe man får ta det man har hemma :) Har inte fått matleveransen än, skulle komma mellan 10-14 så dom kommer väl fem minuter innan två :P

Noel fick smacka på potatis, broccoli och ris och till efterrätt blev det äpple och banan! Allt gick ner utan någon kvällning eller liknanade. Han ville bara ha mer, mer och mer och ville gärna ta tag i skeden själv men det får han göra en annan dag då han sitter utan kläder för annars är det ÖVERALLT :)

 
Man är ju så ivrig så man stoppar haklappen i munnen :)

 
Självklart kör jag på OnePiecen idag och Eco kollar om pälsen är kammad :)

Nu ska jag käka lunch och fortsätta städa! Men man fastar ju här vid datorn lite titt som tätt, typist mig.



» Svea

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 // 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback