Varför ska man ...

.. alltid fastna framför datorn eller tv:n!! Jag som skulle behöva städa, diska, sortera tvätten, fixa mig. Och det är ett perfekt tillfälle att göra det nu när Noel sover men nej då fastnar jag framför tv:n och datorn men nu får jag fan slita mig och börja här så man har gjort en del innan Noel vaknar. Men han är snäll som kan sitta i soffan eller babysittern ett tag för sig själv och låta mig för göra annat.

Juste måste bara berätta om imorse. Jag satte Noel i soffan (han halvlåg) och jag gick in till hans rum för att hämta en leksak och kom tillbaka in till vardagsrummet ligger han på mage med huvudet utanför soffan. Alltså hur snabbt kan man flytta på sig? Han har blivit riktigt stark och drar sig upp när han halvligger för han vill bara sitta upp och titta rakt fram och hade jag varit borta några sekunder till så hade han säkert ramlat ner på golvet. Jag fick en klump i magen när jag såg honom och sprang och tog upp honom. Tänk om han hade ramlat :( Ursh! Så nu gäller det att hålla koll helatiden eller bunkra upp med kuddar så han inte kommer någon vart. Han börjar bli stor nu och inte bara ligger still :P

Sen la jag honom på golvet och då har han kommit på att han kan snurra i en cirkel på golvet när han har tröttnat på att kolla åt ett håll :) Det är roligt och se när han kommer på något nytt :) Sen har han ävet börjar med nya ljud, igår satt han och typ gurglade? hela buss resan hem!

Nu vaknade Noel också så ska ge honom lite mat. Hörs kanske senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback