Sjukstugan !

Nu var det min tur att bli sjuk. Har ont i halsen, rethosta, huvudvärk och snorig! Så Micke stannade hemma idag för att ta hand om Noel då vi inte vill smitta honom. Så jag har i princip sovit hela dagen men känner mig ändå inte utvilad! Så jag kommer nog inte blogga tills jag känner mig bättre, så nu vet ni :)

Juste idag fick Micke följa med Noel till BVC då vi hade tid. Så nu väger han 6070g och är 66,5cm lång, stora killen :) Kristina (bvc-tanten) hade sagt att han är stor för sin "ålder" men det är bara bra att det finns lite att ta av om han blir sjuk!

Nu ligger Noel nybadad och ner bäddad i soffan och lyssnar på sin nya skiva som kom med goboken idag. Det är en skiva med vaggvisor! Jag satt och sjöng med men då började han skratta åt mig, sjunger jag så fult? HAHA! Försej det låter värre nu när man är hes, haha!


DU är det bästa som vi någonsin gjort !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback