Melodifestivalen 2011

Snart börjar mellon, inte för att vi har suttit fast klistrade varje lördag nu men ikväll tänkte vi se vem som vinner. Vem hejjar ni på? Jag vet inte vem min favvo är då jag inte hört alla låtar som är med. Får se om rätt vinner, brukar ju inte vara så!

Till mellon och vi bunkrat upp med ostbågar, choklad och cola (på burk) Mums :)



» Linda

Ja självklart!! Men bilden är från onepiece och du skrev inte vart den var ifrån :) de jag undrade bara;) ska in och klicka hem en sen! Wieee!! Ha en trevlig kväll och hoppas Noel är bättre! Pussss

2011-03-12 // 20:54:30
» Linda

Ne men precis:) hihi ja, dom ser ju så jäkla härliga ut!

Plutten då, han får krya på sig! Ne det är inge roligt när de små blir sjuka!:(



Pussss

2011-03-12 // 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback