Måndag !!

Då var det måndag igen, veckorna springer förbi och vi ska inte tala om hur fort helgerna går!

I fredags så kom min "bror" Philip hit på Tacos och sen slappade vi i soffan. Men på dagen var jag och Sara till järna och möte upp Bella med barn och gick till Hem ljuva Hem och kikade, riktigt piss väder var det så det var lite synd!

I lördags så åkte vi med Mickes pappa till Ikea och handlade nya möbler, äntligen har vi fått det som vi vill här hemma :) Bara lite små saker kvar och sen vill vi måla om i vardagsrummet och sätta upp en tuff font vägg men det får bli sen någon gång, inge bråttom med det! Ni såg ju inlägget innan vad vi fick med oss hem :) Sen kom Pappa och Ann-Sofie hit och lämnade sov grejjer då dom skulle sova här och så hämtade Marlene (Ann-Sofies brors ex, hehe) med barn (mina "kusiner") dom så kom dom upp för att hälsa på och titta på lilla Noel! Blev en snabb titt då dom skulle iväg på middag och jag skulle iväg med "bror" Addes sista innebandy match för säsongen. Tråkig match då dom vann med stort och det var redan klart innan att dom vann hela serien!

Igår söndag så var Pappa och Ann-Sofie här då dom sov hos oss så vi åt en god frukost sen kom Mickes föräldrar hit så då gick vi alla ut på en promenad och ner till stan för att fika. Sen gick vi hem igen och bara slöade som vi gjorde resten av kvällen med.

Idag har jag städat på morgonen sen kom mamma hit och hälsade på och så tog vi en promenad, inte det roligaste vädret men ändå skönt att komma ut. Sen gick jag hem och gjorde mig en tonfisksallad och så somnade jag och Noel på soffan :) Nu ligger Micke och nattar Noel som höll på och somna medans vi åt middag och jag sitter här med huvudvärk. Har ofta ont i huvudet nu för tiden och är trött men det har nog med att göra att man inte får en ordentligen sömn då man får vakna och ge Noel mat och att jag är SÄMST på att dricka vatten på dagarna.

Det var vad vi har pysslat med dom senaste dagarna :)





Man (jag) blir varm i hela kroppen så fort jag ser nya kort på Noel, i dag var vi ner o fick kramas med två av kusinerna = tjejer, det var också mysigt, jAG ÄR SÅÅÅ stolt över alla mina barnbarn alla har sitt alldelens egna.

2011-03-21 // 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback