Lite nytt som jag vill ha i min garderob!



Jag är så less på mina kläder, inget sitter bra! Och typ alla mina leggings är trasiga, kläderna är urtvättade. Nog med shopping till Noel nu är det dags för mamma och pappa och få lite nytt!
Har hittat as snygga jeans och år jacka till Micke från jack and jones :)



Vilka fina Kläder du har hittat skulle kunna köpa några av dem till mig själv =9

Nu i veckan jobbar jag kväll så det beror ju på vilken tid ni har tänkt er annars om det inte går kanske vi kan ses nästa vecka då jag jobbar dag?



haha ja semlan var god =)

kram

2011-03-06 // 20:49:20

Hahaha... va roligt!

Jag har kikat på precis samma saker ;)



Kraaam

2011-03-07 // 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback