Tillbaka till vardagen !!


Imorgon
är det tillbaka till vardagen vilket betyder att pappa Micke är och jobbar och jag och Noel spenderar dagarna tillsammans!

Helgen har varit otroligt lugnt då vi har varit krassliga. Har fortfarande huvudvärk och känner mig små hängig men är defenitivt bättre än vad jag har varit! Skönt att man är på bättringsväg iaf. Noels förkylning kommer och går och han har blivit lite gnällig. Vet inte om det är en period eller tänder på G, svårt det där!

Imorgon är en stor dag då Noel blir hela 6 månader, VART har tiden tagit vägen? Våran stora kille som nyss var så liten och alldeles nyfödd. Han har utvecklas så enormt mycket! Tänkte skriva lite vad han kan göra men det gör jag imorgon :)

Hoppas på sol och värme imorgon för isf blir det Torekällberget med bästa mammorna från mamma gruppen annars skulle vi ta en fika/lunch på stan. Men jag vill få färg så Torekällberget och sol håller vi tummar och tår för :)

Har beställt canvas tavla på Noel samt några förstoringar på lite bilder från fotograferingen. Ska göra en fotovägg med massa bilder på oss mest Noel såklart! Vi tänkte ta en massa fina bilder på Noel i sommar på stranden osv som vi kan framkalla :) Det är så roligt med fina bilder! Tyvärr blir man själv kass på kort men som tur är så har vi vårat charmtroll som ALLTID blir bra på bilder, hehe.





Kan inte sluta titta på våra fina bilder :) Tusen tack igen Richard du är grym!

Ne nu ska jag hoppa i säng så man är utvilad imorgon. God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback