Mamma på besök och städa


Tjenixen!

Idag så tog jag och Noel en lång sovmorgon, vi gick upp klockan tolv. Först vaknade han vid fem och gick upp med pappa Micke sen vid sex när Micke skulle gå så kom Noel och la sig i våran säng och somnade om och sov till sju och då kikade vi på Vakna med the Voice efter det så somnade vi om och sov till tolv. Tack Noel för det behövde både du och jag efter några bökiga nätter. Vi har haft det så varmt inne i sovrummet i några nätter irad så nu har jag på vädring här hemma, fläkt som går så nu hoppas jag att det ska bli svalare så vi sover bättre.

När vi hade vaknat och gått upp så ringde mamma och frågade om vi var hemma så hon kom över. Alltid lika mysigt och trevligt :) Skrev en liten lista på vad hon ska kika efter till Noel då hon ska till Ullared i helgen.

Idag fick Noel smaka potatis, morot och sjötunga och det gick ner. Inga miner! Noel har kommit in i en period då han inte är så intresserad av att äta mat bara ersättningen. Han äter om jag ger men det var inte som förut då han vart galen och ville ha mer, mer och mer.

Nu sover Noel igen här bredvid mig i soffan så jag tänkte ta tag i hushållet och alla dom tråkiga måsten. Har massa rentvätt att vika in, dammsuga, diska, damma. Bara att sätta igång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback