Kanon dag


Dagen har varit kanon. Vädret har varit kanon, sällskapet har varit kanon och hela dagen har varit kanon :)

Vi åt lunch, solade, barnen lekte på filt i skuggan, vi åt glass, snackade skit. Ja så har våran dag sett ut! Mina armar är röda och likaså min näsa haha. Men kommer lägga sig under natten :)

Micke kom hem strax efter oss och då satt vi i soffan och busade med Noel och var sega allihoppa, man blir trött av denna värme men inte klagar vi. Nu ligger Noel på golvet och röjer efter att ha fått ätit äppel gröt, duschat och insmord. Micke står och lagar mat och jag sitter här! Tänkte plocka lite här hemma sen käka och lägga Noel sen blir det en dusch och Desperata husfruar :) Blir nog tidigt i säng då jag och Noel sovit dåligt! Inatt blir det att ha fönstret öppet då det är så varmt i sovrummet kanske därför Noel också sovit dåligt. Ska testa!

Ne nu ska jag busa lite med Noel innan maten. Har ni haft en bra dag?



» Liv

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 // 04:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback