Hemma


God dagens!

Idag
är vi bara hemma, vilket vi båda behövde. Noel har sovit dåligt inatt och det har jag med då jag varit tvungen att gått upp stup i kvarten och ge Noel napp. Jag tror han sovit dåligt pågrund av magen då han pruttar konstant, haha han har gjort det i två dygn nu. Det har med att göra att vi börjat ge välling! Som tur att så bajsar han som vanligt, lite hårdare men mycket gaser har han fått. Hoppas det går över snart och hans mage har vant sig med vällingen.

Så idag har vi haft mamma på besök som lämnade saker som dom hade köpt på Ullared :) Noel fick handduk, tallrik, mugg och bestick, t-shirt och av min syster fick han linne och shorts. Sen fick vi även en två skjortor, tre solhattar, keps som Liam och Max hade när dom var mindre! Tackar så mycket för allt. Allt var jätte fint :)

Nu springer Noel runt i gåstolen efter att vi vilat en stund och jag tänkte städa klart. Behövs verkligen städa här hemma! Det ligger som dammstussar lite var som helst då katterna fäller just nu och dom har ju kortare päls så det ser ut som dammstussar, hehe! Så det ska dammsugas bort samt damma lite och plocka undan allt Noel river fram nu när han får tag i sina leksaker i leklådan och massa annat som man inte ska leka med :P

Hörs senare med bild på det vi fick :)


Mina fina grabbar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback