Grillning med goda vänner!

Igår var det Trosa marknad så jag hängde med Linda och Tindra. Det var galet varmt och mycket folk, så vi var inte där länge. Är ändå bara en massa skit, men vi fick med oss foppatofflor till dom små. Noel fick ett par svarta bil foppa tofflor :) As söta! Ska visa er sen vid ett annat tillfälle.

På eftermiddagen åkte vi hem till Linda, Tobbe och Tindra där det blev grillning med goda vänner. Var riktigt trevligt! Noel lånade Tindras vagn och sov ute hela kvällen medans vi andra spelade kubb, lyssnade på musik och snackade en massa skit :) Fler sånna kvällar!



I fredags så träffa jag Linda och Bella på stan innan jag mötte upp Micke för att gå till BVC för 6 månaders kontroll. Barnläkaren tyckte vi hade en mycket fin liten son som kunde det man skulle plus lite till :) Nu ska vi börja ge Noel välling istället för ersättning så nu blir det köra hälften/hälften sen trappa ner till vi helt ska byta. Efter bvc gick vi till Willys och handlade nödvändigheter innan vi åkte hem och grillade och hade fredagsmys.

Idag har vi bara slöat! Micke har haft tvättstugan så nu har vi massa rena kläder igen ;)
När Noel somnat sen ska jag klippa Micke, bada katterna och slöa lite till!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback