Glad överraskning!


Nu ligger vårat busfrö i sin säng och ska sova! Just nu är det tyst måste in och kika så han inte håller på att klättra. I helgen blir det att sänka sängen för det dröjer inte länge förens han ställt sig upp! Han är nära ibland att stå på knänen men då har vi varit snabba med att lägga honom ner. Så nu sänks sängen i helgen så vi slipper oroa oss över att han ska ramla över!

När Micke kom hem så gav han Noel gröt och tog ett bad med honom. Medans Micke fortsatte och bada så myste jag med min nakenfis och sen busade vi för fullt! Både vi skrattade så vi nästan fick tårar jag och Noel, jag älskar dig mest av allt min underbara unge.



Nu ska vi fixa middag till oss sen blir det att slöa i soffan innan det är dags att gå och sova.
Fick en glad överaskning när jag kikade på min lönespec från jobbet, jag får ju 10% nu när jag går hemma sen fick vi 5000:- pga något avtal plus semesterersättning så dessa extra tusenlapparna sitter inte helt fel :) Fick höra att dom kankse kommer imorgon annars på måndag, hur som så kommer dom lagom till våran semester vilket är snart. Eller jag har "semester" helatiden nu ;)



» Linda

Tack gumman :)<3 Det är underbart att vara hemma och kunna göra precis som man vill och träffa dig i princip när som helst :D <3



Fan va kul med kliiirr i kassan, då blir det stor shopping i stockholm då ;) hihi



PUSSS <3

2011-06-17 // 10:59:24

Förpackningen med foundation var inte så stor (om du har sett id´s så är det deras lilla burk), men det är ju så himla drygt så det räcker ju jättelänge ändå! Minst ett halvår skulle jag tippa på:)

2011-06-19 // 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback