2011-06-22


Tjenixen pixen!

Snart är det långhelg och midsommar, det gillar vi! Vad är era planer för midsommar?
Vi ska fira midsommar på pappas landställe i värmland, vi åker redan imorgon och kommer hem söndag! Vi blir hela familjen på pappas sida :) Alltså pappa och Ann-Sofie, Philip, Alex och hans tjej Martina, Syster med familj :)

Tänkte berätta om dom senaste dagarna. I måndags så träffade jag mammorna (Sara och Edvin, Annette och oliwer, Sara och Elin) , Trevligt som vanligt! Igår tisdag åkte jag och Noel med Linda till stockholm. Blev lite shopping till mig och Micke och en tröja på rea till Noel slank ner! En kanondag hade vi :) Och idag har vi träffat Linda igen, hade lite ärenden på stan. Så nu har jag goda cider till midsommar :) Sen köpte jag med mig lite mumsiga burkmat till Noel och lite efterrättspuréer, hehe!

Ikväll ska vi packa det som ska med till Värmland. För imorgon tänkte jag plocka lite här hemma, dammsuga och fixa för katterna innan vi åker. Min snälla mamma ska ge katterna mat och kärlek så på dom går det ingen nöd på ;)

Här är lite bilder från dom senaste dagarna:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback