Seg dag !!


Idag har varit en riktigt seg dag. Iaf för mig! Micke fick ett ryck och städade här hemma och jag har slöat på soffan. Tittat på 90210 (nya) säsong ett :) Sen har Micke och Noel varit ute på promenad! Har varit as trött och seg hela dagen så en seg dag har varit perfekt för min del!

Nu står Micke i köket och Noel ligger på lekmattan och pussar sig själv i spegeln :)

Måste bara visa den goda maten vi lagade igår, kantarellsåsen blev riktigt god skulle kunna äta den i flera dagar i rad haha! Idag blir det pasta, bacon och chilicream fresch!



Sen måste jag visa våran sötnos, på detta kort skulle man kunna tro att vi har en liten dotter här hemma :) Gud vad vi skrattade! Visst är han söt?


Du är det finaste som finns!

Snart ska vi käka sen blir det att fortsätta slöa. Vi ska se på någon film sen när Noel somnat! Imorgon har vi tvättstugan vi har världens tvättberg ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback