2011-07-09


Tjenare!

Dom senaste dagarna har vi varit i Vallentuna och umgåtts med M:s familj. Vi har haft det kanon :) Bra väder, trevligt sällskap, god mat! Noel har tyckt det varit så kul så han har knappt velat vilat fast han varit så trött. Men så länge man inte gnäller får man vara vaken och med :) Igår när vi kom hem var han så trött så han fick somna i min famn i soffan sen la jag över honom i sängen efter ett tag sen sov han till halv tio imorse, då är man trött :) När vi vaknade fick vi en chock och utvilade var vi! Vi längtar redan till nästa gång vi ska dit!

 
Noel ääääälskar att bada, här i sin pool på farmor och farfar tomt!

Igår innan vi åkte hem så var vi förbi Ikea och Babyproffsen. Fick med oss ett spällsängsskydd då det vi har från Ikea var kasst så nu fick han ett Pingu och det var riktigt bra :) Nu kan han röja hur mycket han vill utan att han sliter ner det och får ben och armar imellan. Jag blir så nervös och tror att han ska fastna, så nu kan jag vara lugn och inte behöver gå och titta till honom helatiden när han ska sova :P

På kvällen så kikade vi på två filmer och bara degade i soffan. Idag har vi varit i Moraberg och kikat sen handlade vi mat på Willys, då det började bli ganska tomt i både frys och kyl. Nu står maten på spisen och våra magar kurrar. Det blir helstek fläskfile i ugn, färskpotatis, kantarellsås och sallad :) Mums!

 

Det är så härligt att se Noel med sin pappa. Kikade nyss in i sovrummet där Noel ligger i sin säng och dricker välling och Micke läser en saga för honom. Noel låg där med stora ögon och lyssnade på vad pappa läste fast han inte fattade något :) Älskar mina grabbar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback