2011-07-03


Hello, här har det varit lite tyst i några dagar! Dom senaste dagarna har varit toppen.

Lite kort om dom senaste dagarna:

- Onsdags så var jag ju på Barolo och åt med brudarna, grymt skoj var det!
- Torsdag så var jag och Sara en sväng på stan.
- Fredag så var jag med Linda hela dagen och på kvällen var jag barnfri så var hemma hos Linda och åt middag och kikade på film. Vi fick även Bella som sällskap också :)
- Lördags så åkte Micke till Göteborg och jag åkte till mormor och morfar på landet där mamma, Ubbe och moster var.
- Idag har vi slöat hemma, städat och saknat Micke.

  



Noel dom senaste dagarna. Han ska vara överallt och röra precis allt ;) Noel badade i balja på landet typ hela dagen för det var så varmt, han gillar verkligen att bada :)

Nu tittar vi på sunes sommar som går på sf kanalen, blir nog tidigt i säng för jag är trött och huvudvärk! Imorgon kommer Micke hem känns skönt då vi saknar honom här hemma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback