Spännande ..

Va skönt det var att komma ut och få frisk luft, vi möte mamma som oxå var ute så vi promenerade till min mormor och morfar där jag lämnade våran gamla dator som morfar ska få försöka laga. Sen gick vi med mamma bort till henne och så tog jag en extra runda innan jag gick hem.

När jag kom hem så bädda jag rent sängen, packa ner Noel´s urvuxna kläder samt plockade ner nästa storlek :) Nu är han stora killen som är inne på 62/68. Jag märker inte att han vuxit så mycket men när jag lägger det minsta han hade först och det han har nu så ser man skillnad. Det jag märker att han vuxit är att han är mer vaken och vill gärna vara med. Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta, spännande!

Nu börjar Noel att vakna, börjar bli dags för käk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback