Ny STÄDAT hem =)

Tjenixen..

Nu har jag städat klart här hemma, eller har bara dammsugningen kvar men tänkte vänta tills hjulen på vagnen har torkat så jag kan dra bort vagnen och dammsuga i hallen. Har även satt upp lite tavlor i Noel´s rum samt några dekorer ovanför han rum. Kan ta kort sen senare och visa er :)

Har inte hunnit med att duscha då när Micke var på promenad med Noel, städade istället. Tänkte städa innan men då kom min pappa på spontan besök, det gillar vi! Och Noel var t.o.m vaken då, hade precis ätit :)

Ikväll blir det fredagsmys, vi ska äta fajitas. Det är riktigt gott!! Sen blir det Cola och ostbågar, hehe! Är det fredag så är det ;)



Ska fixa fot och handavtryck idag oxå av gips! Hoppas det är lätt, man ska trycka tex foten på en lera sen hälla gipset där i så får det torka. Låter nog lättare än vad det är!

Ska fortsätta här hemma så man kan slappa i soffan sen, kankse ta en power nap så jag inte deckar i soffan vid sju :P



jag tror att de finns på leksaksaffären, annars i weda.. Jag ska ju iofs till pandurohobby i skärholmen imorn, jag älskar pyssel.. Där LÄR dem ha det. Man skulle ju vilja vara amitiös och kanske göra färgavtryck en gång var tredje månad så man ser utvecklingen. Jag har ju ingenting sånt från min barndom. Men jag ska ge de till Aleksander iaf. Vi kan väl ses nått nästa vecka.. Vart bor ni föresten?

2011-01-21 // 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback