Mamma träffar !!

Jag träffade som sagt några mammor i måndags och det var så trevligt och kul att få prata med andra mammor och deras barn. Dom jag träffade var Bella med lilla Colin, Sandra med Theodor och Emelie med Vincent och vi bestämde att vi skulle träffas fler gånger :)

Tänkte kolla om det är andra mammor som vill hänga på, vi kan starta våran egna mamma grupp :) Så hojta till om du är intresserad! Sen tänkte jag på vad ska man hitta på när man träffas det blir ju oftast över en lunch på stan. Kom med förslag? :)

Nu är Noel med sin pappa och hänger i bärsjalen, hehe! Han blir så lugn i den, eller oftast blir han det. Så nu kommer han nog somna snart så då kommer han nog sova tills det är dags för mat igen och det är ett tag kvar så jag tänkte passa på att ta en lång dusch, smörja in kroppen med dove (med b.u.s), måla naglarna. Få lite egen tid!

Juste nu har jag bestämt mig att ta ut mina töjningar ur örat så nu kommer jag gå med ett stort hål i örat tills det dragit ihop sig, hehe! Som tur är har jag fejk tunnlar som jag kan skruva i när jag går ut som döljer hålet, perfekt inte så snyggt att gå ut med stora hål :P

    Swallow & chaton drop Silver 59 SEK    Wing & chain drop Crystal 99 SEK  Feather pretty chandelier Black 129 SEK 

Länge sen man kunde ha sånna :P Ska iaf köpa ett par döskalle örhängen och kors :)

Ne nu ska jag duscha och börja fixa annars så springer tiden iväg och det är dags för att ta lilleman igen för mat och nattning!!



jag e på! Åh jag vet att Emelie också är på. haha



Kram



2011-01-11 // 21:55:16
» Madde

En mammaträff vore skit kul,har själv precis börjat blogga men läser dagligen en hel del mammabloggar :)

2011-01-12 // 13:18:19

haha. vi har ju sagt hela tiden att du inte ska töja öronen...

2011-01-12 // 13:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback