Jag kan INTE sova !! Sov i 1,5 timme på ef...

img_0234 (MMS)

Jag kan INTE sova !! Sov i 1,5 timme på eftermiddagen efter jag spytt upp allt jag hade. Så nu kan jag inte somna. Kommer vara sviiiiin trött imorgon bitti när Noel vaknar. Får vila lita på dagen sen kommer Micke vara hemma för att hjälpa mig med Noel nu när jag mår dåligt. Ingen höjdare att behöva ha honom när man spyr och springer på toa till och från :( Men jag hoppas jag mår bättre imorgon för då tänkte jag städa och sätta upp lite tavlor i Noels rum sant fixa hans gips avtryck på hans hand och fot :) Oj nu kom DN ner i brevlådan, jag vet vuxen poäng :) Fick gratis provmånad av farmor och farfar. Ne dags att försöka sova, god natt !!



haha men det kan ju vara rätt skönt också ibland, att han kan ligga själv alltså och mysa :-) fast jag tycker det är lite tråkigt för vincent vill ju alltid ligga själv, men jag har ju max som gärna vill gosa och kramas på kvällen så jag är glad hehe..fast snart kommer han väl tycka att mamma är värsta tönten och att han är stora killen som inte ska kramas längre ;-)



alltså man verkar få passa sig för vad man äter där, jag vet flera som har ätit olika rätter som har blivit dåliga :-S jag vågar knappt prova något nytt där tar alltid samma vanliga hehe..



hoppas du får vila här på dagen så du inte är som en zombie nu när du inte har sovit så mycket! kramen

2011-01-21 // 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback