Hej då julen !!

Ikväll så tog jag bort julsakerna, skönt! Så nu väntar vi på våren :P

Efter jag blev klar med det så tog jag en varm dusch, att få stå där själv är skönt det blir min egen tid. Det behövs så man får ladda om batterierna för det tar på krafterna att ha en liten att ta hand om 24 timmar om dygnet. Men det är det bästa att få ta hand om honom, jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Vad tomt det skulle vara, ursh!

Noel fick oxå bli ren, han fick bada och den här gången njöt han. Han låg där och tittade annars har han bara skrikit. Sen åkte hans fina mumin pyjamas på och vi satte oss i soffan och myste till familjen annorlunda!

Imorgon blir vi bara hemma. Ska försöka få lite gjort här hemma. Skulle rensat bland hans kläder men tiden bara rinner iväg. Så imorgon ska jag rensa bland hans kläder, bädda rent och ta en sväng med dammsugaren.

Såg på tv förut att det börjar en ny säsong av Solsidan snart, jippi :)



» Linda

weii solsidan :)

2011-01-03 // 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback