BVC !!

Kom nyligen hem efter en tripp med svärföräldrarna ner till stan där vi var på BVC för vägning och mätning samt lunch.
På BVC gick det bra, han väger nu 4615g så han har gått upp drygt 500g så det var super bra. Sen skulle jag prova miniform med sempers magdroppar så vi får se om Noel´s mage blir bättre nu. Inatt vaknade han runt ett och hade så ont i sin mage och somnade tillslut om vid tre efter att fått i sig mat, massage av mage samt gått runt med honom. Tycker så synd om honom och man blir så frustrerad när man inte kan göra något åt saken.

Efter BVC så gick vi till mongoliska resturangen där vi åt lunch, mums :) Synd att man inte kan woka själv på lunchtiden för det är ju så gott.

Snart borde Noel vakna för det är matdags sen tänkte jag bege mig ut för att handla lite, blir nog något gott tills ikväll då det är Filip och Fredriks årskrönika :) Sen går något nytt föräldrafritt ska se vad det är, verkar sjukt när man sätt reklamen. Skönt imorgon är Micke ledig, då ska jag passa på att fixa och dona här hemma samt städa.

Hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback