8 JANUARI 2011

God kväll!!

Idag har vi haft besök av Noels faster och farmor, mycket trevligt! Innan vi fick besök så tog jag en lååång och skön dusch, var så skönt att få stå där utan att stressa och peela kroppen och ha inpackning i håret :P Blev som en ny människa när jag kom ut, hehe! Så jag passade på att fixa mig för Noel sov så skönt i soffan. När han vaknade så passade jag på att bada honom, han njöt till en början som vanligt men efter en stund var det inge roligt och mindre roligt när jag skulle smörja in honom. Sen fick han ligga och mysa i soffan inlindad i sin handduk och det tyckte han var så mysigt så han somnade, lillplutten. Ska visa bild sen, måste lägga in dom på datorn först.

Nu ligger lilleman och sover i soffan och vi ska svulla lite och titta på Fångarna på fortet. Blir nog skapligt i säng idag känner mig trött och hängig. Imorgon ska vi hålla oss hemmifrån då hyresvärden ska skotta ner all snö från taket så det kunde låta mycket då vi bor högst upp så vi ska till mamma imorgon och sen ska vi på Noels första innebandy match hans bonus morbror Adde som spelar :)

Se om det dyker upp bilder senare idag annars imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback