6 JANUARI 2011

God eftermiddag!

Har ni haft en bra dag? Här har vi inte gjort så mycket. Har iaf städat dock inte dammsugit då lilleman somnade om så tänkte ta en sväng lite senare. Sen har vi varit med mamma på Ica Maxi och handlat lite frukost samt till middagen så nu väntar vi på att maten ska bli klar. Jag lagar helstekt fläskfile i ugn, klyftpotatis och kantarellsås MUMS !! Så nu väntar vi på att klyftisarna och köttet ska bli klart. Jag är sviiiin hungrig har knappt ätit något idag, en liten skål med yoghurt.

Imorgon väntar lunch med bästa vännen Linda och Tindra :) Det ser jag fram emot. Blir en tripp på stan oxå, jag hoppas dom plogar tills imorgon så jag kan promenera ner, måste bli av med extra kilorna och deg magen.
På eftermiddagen kommer Pappa och Ann-Sofie med Liam och Max och så kommer Carro och Per för att hämta barnen då dom varit barnvakt så passar dom på att träffa Noel. Vi bor mitt i mellan dom så då är det smidigast att mötas här. Så vi ska äta middag här allihoppa så jag slapp äta själv då Micke ska till en kompis som fyller år.

Ne nu börjar maten bli klar ska fixa det sista och jag hoppas Noel fortsätter sova ett tag till så man kan få njuta av maten så man slipper slänga i sig den på 5 minuter :P 



vänj honom med att du ska kunna dammsuga när han sover det är det Bästa, annars blir man ju helt låst när man är hemma och inte kan städa och dona när dom små sover ;p

2011-01-07 // 07:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback