31 JANUARI 2011

Då är det en ny vecka igen. I helgen har vi inte gjort något speciellt, i lördags hjälpte vi min "bror" Philip att flytta sen följde jag med Bella och Collin till huddinge sjukhus. Stackaren Collin var sjuk :( Men han mår bättre nu så nu hoppas jag att han blir helt frisk så vi kan leka med dom :) Och igår var Noels farmor och farfar här. Vi tog en promenad ner till stan där vi kikade lite snabbt i butiker innan vi åt lunch/middag på mongoliska restaurangen. Mumsigt var det som alltid! Noel fick fleece byxor som han kan ha till sin jacka, sen fick han två cd skivor med barnlåtar, fiskar till badkaret och sen en prassel bok :)

Idag så följde mamma med oss till sjukan där jag var på återbesök för att titta så allt läkt efter operationen jag gjorde efter jag fött Noel och allt såg bra ut och Noel var snäll med sin mormor. Efter det åkte vi till Willys där jag handlade massa mat så nu har vi fullt här hemma igen, skönt!

Imorgon ska vi umgås med mamma igen, blir en promenad ner till stan och strosa runt innan mamma ska till tandläkaren. Jag håller tummarna på att det är lika fint väder imorgon som det har varit idag!

I lördags så fick Sara och Kalle sin efterlängtade son. Han är så fin :) Stort GRATTIS till er! Längtar tills vi får träffa er :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback