27 JANUARI 2011

Snart är det slut på januari månad och vi går redan in i februari! Kan ju hoppas att det blir vååår snart, så trött på vintern nu och den där j*vla vinterjackan :P

Idag ska vi bara vara hemma då vi flängt varje dag den här veckan. Var ju på Ikea i måndag, i tisdags var mammorna och deras barn här och igår var vi med Linda samt på BVC. Nu väger han 5595gram och är 58cm lång, stoora killen :)

Vi vaknade runt sju imorse och då ville Noel ha mat sen låg vi och myste och somnade om rätt snabbt och vaknade sen vid halv nio och då var han pigg. Så vi låg och pratade ett tag innan vi gick upp och nu ligger han och sover i vagnen igen men verkar som han håller på att vakna är dags för mat snart.

Har ringt runt till olika kyrkor och det lutar åt att det blir i St. Ragnhild där var dom trevligast och där får vi ha själva vilket vi inte skulle få om vi har i enhörna. Fanns lokal och hyra där vi alla kommer få plats vilket är toppen! :)

Ne nu ska jag fixa mig och ge Noel mat sen ska vi ut på en promenad och gå förbi affären, någon som har förslag på vad man kan äta till middag?


Jag och Noel i tisdags när mammorna var här :)



Vad ni är söta. Om du nu ska handla mat så kan du inte "gå förbi affären" hihihi, jag tycker ni ska äta bruna bönor med fläsk de skulle jag göra om jag fick välja. puss o kram på er alla. farmor

2011-01-27 // 12:16:12

Så underbart fina mina älsklingar :) <3

2011-01-27 // 12:18:12

fint kort det lyser om hela dig/ kram

2011-01-27 // 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback