21 JANUARI 2011

God morgon!

Noel vaknade vid sju och tyckte att det var morgon vilket vi INTE tyckte, iaf inte jag som somnade runt fyra. Men det var bara att tända lampan, sätta på Vakna med the Voice sen byta blöjan och ge honom mat. Sen låg han där och tittade ett bra tag. Tog in vagnen och la honom där så somnade han om vid halv nio så då somnade vi båda om en liten stund och vaknade sedan vid halv tio av att Noel bökade, det var magen så efter lite pruttar blev han nöjd :)

Jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara, kommer nog decka på soffan sen i eftermiddag :P Tänkte börja städa och fixa här hemma. Sen ska Micke ta en promenad med Noel så då tänkte jag passa på att ta en lååång dusch, ha lite hemma spa med ansiktsmask m.m :) Kommer bli en ny människa!

Igår såg ammade jag sist vid typ sex och sen fick han ersättning. Så igår runt typ ett försökte jag pumpa ut för att se hur mycket mat jag hade och fick knappt ut något :( Så inatt fick han ersättning och imorse med. Testa att pumpa ut imorse och för en liten stund sen men det kommer fan inget, bara en liten skvätt! Skit tråkigt att det ska ha blivit så, vill ju amma helt. Men det är skönt att han tar ersättning och får inte ont av det, han mår bättre då han får i sig den mängd han behöver. Ska iaf pumpa ut i jämna mellanrum och försöka ge så mycket jag kan av det och ge resten ersättning och sen prata med BVC om jag ska gå helt på ersättning eller hur jag ska göra.

Nu ska jag pumpa lite musik och börja med att städa!



hoppas de inte är samma förpackning som vi köpte nere på leksaksaffären. Jag skämtar inte, det va GIPS I HELA HUSET efter, plus att små bebisar gärna "knyter" händer och fötter så man får bända upp dem och pressa ner dem. Lycka till, men va beredd på kladd:)

kram

2011-01-21 // 21:17:27

åh va skönt:) vet du om dem har finger/fot färg där också?

2011-01-21 // 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback