20 JANUARI 2011

God kväll!!

Idag är det den 20:e och det betyder barnbidrag :) Vårat första för Noel kom in idag och det kallar jag VUXEN poäng!! HAHA!

Igår var jag och Noel iväg och träffade hans kompisar Vincent, Colin och Mindy :) Och jag fick umgås med deras trevliga mammor Emelie och Bella. Jag och Emelie mötes upp på stan och tog tåget till Järna där Bella bor. Hon mötte upp oss så tog vi en promenad till Hem ljuva Hem där vi shoppa lite (köpte två mjukisdresser, en body, två vita trä hjärtan med text på samt en vecko planerare som man sätter på kylskåpet). Sen åt vi lunch på kolgrillen där (inge vidare gott så där blir det nog inte igen) sen köpte vi med oss fika från bageriet, köpte godaste prinsestårtan med hallon i :) Hemma hos Bella så fikade vi och snacka en massa skit och tiden sprang iväg! Tack tjejer för en trevlig dag :)

Idag så träffade jag och Noel Emma för en spontan lunch på stan. Jag åt skaldjurs sallad, sen gick vi lite på stan och jag började må riktigt illa och fick ont i magen så jag åkte hem. När Micke kom hem så började jag spy, bläää! Mår fortfarande piss så Micke blir nog hemma imorgon och hjälper mig med Noel om det inte blir bra över natten. Kan säga att det inte är så kul att ha Noel när man mår så dåligt!

Till något annat så har jag märkt dom senaste dagarna att Noel inte blir mätt på min mat speciellt på eftermiddagen/kvällen! Kan ge honom från båda brösten men skricker efter mer mat men det kommer inge mat :( Så igår lånade jag en pump av Bella och pumpade ut och det var inte mycket som kom och magen kurrade fast han fått allt jag hade. Så idag köpte jag ersättning som jag gav honom efter jag ammat honom för att se hur hungrig han var så han åt upp nästan hela 120ml och sen var han hur nöjd som helst. Han blev som en helt annan person, så som han är på dagarna! En nöjd kille som kan ligga själv utan att man måste gå runt med honom i famnen :) Känns tråkigt att man inte har så mycket mat som han behöver. Hade det förut men har känt att jag inte har lika mycket som förut! Så nu ska jag börja ge honom ersättning på kvällarna och sen prata med BVC när jag ska dit på onsdag och höra vad hon tycker jag ska göra.

Nu ligger Noel nerbäddad med kudde och täcke i sin vagn och somnade där helt själv. Idag har han varit en nöjd och glad kille och då är hans mamma och pappa nöjda och glada :) Är riktigt jobbigt när han är ledsen och man inte kan göra något åt saken :(

Ska släppa datorn nu och lägga mig i Mickes famn, får passa på när Noel ligger själv! Man får inte så mycket tid för varandra så man får passa på medans man får :P

Tänkte att jag ska fota lite nytt som Noel har fått den senaste tiden och sen lägga in lite nya bilder på datorn som vi tagit så ni slipper se gamla bilder, hehe!

      

Vi ÄLSKAR dig Noel Buster Mikael Norrman ♥♥♥



det blev jätte fint!!



kram

2011-01-22 // 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback