2 Januari 2011

God kväll!!

Då var snart den här helgen avklarad, fast för mig känns det som helg varje dag :P
Idag har vi haft slödag här hemma och Noel har varit gnällig hela dagen då han har så ont i sin mage. Han har svårt att sova och slappna av, stackarn. Vi har även fått besök av Noel´s farmor och farfar idag oxå :) Alltid lika trevligt!!

Har även fixat om min blogg lite, lagt in bilder på Noel och tagit bort snön för nu är jag less på julen och vill ha vår och sommar. I veckan så åker julsakerna ner, skönt!!

Ska även sortera bland Noel´s kläder så han växt ur dom flesta 56 kläderna nu och är inne på 62, stora killen ;)

Imorgon ska jag försöka gå ner på stan för jag måste leta efter en overall då han snart växt ur den han har nu. Ne nu ska jag gosa med min son, ha en mysig kväll!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback