17 JANUARI 2011

Tjenixen!

Då var det måndag igen, vad veckorna går fort. Helgen har sprungit förbi!

I lördags så fyllde Micke år så då var hans familj här, vi åt en jätte god pasta sallad med kyckling, skinka och svamp :) Sen hade jag varit duktig och bakat på morgon så till fikat blev det sockerkaka och chokladmuffins :)

Igår så tog vi oss ner till stan och där träffade vi Bella med barnen, Linda och Heidi med sin son Elias. Vi fikade på nancy´s sen gick vi och tittade lite. Micke köpte en stekpanna med lock för sitt pressentkort han hade fått på cervera. Sen träffade vi på Sara, Kalle och Emma där vi fastnade och pratade hur länge som helst, hehe! Emma fick ont i fötterna då kan ni tänka er att vi pratade länge :P Snart ska Sara och Kalle få sin son, är inte långt kvar! Spännande, jag är lite avis ;) Vill vara med om det igen fast det gjorde ont, haha! Är ju en underbar upplevelse :)

Igår kväll efter vi hade ätit mat så fick jag sån magknip och mådde illa, inge kul när Noel var på piss humör och ville inte sova fast han var såååå trött! Tillslut efter mycket bökande så somnade han. Kan säga att det är inge kul att ta hand om en ledsen liten kille när man var tvungen att springa på toa till och från, ursh!

Idag mår jag bättre, har fått sovit länge idag så det var skönt när man mådde dåligt! Vi gick upp vid åtta först och la oss i soffan där gav jag honom mat sen somnade vi om och vaknade vid halv tolv. Riktigt skönt och då mådde jag mycket bättre.

Så efter det har jag badat Noel, plockat undan, diskat, bäddad rent och nu återstår bara vika tvätt och duscha. Tänkte börja med det nu för nu har Noel somnat igen så jag ska lägga ner honom i vagnen och hoppas på att han inte vaknar.

Tänkte försöka få tid att skriva lite hur min förlossning var, fast jag har glömt en del haha! Men ska skriva lite om det jag minns, kan säga att man var ju typ hög på lustgasen så man tänkte inte så mycket av vad som hände :)


Noel för några dagar sen!!



» Sara

Sv: jaha fick du? Vilken storlek är det i dom? För såg att det är UK storlekar as svårt ju :P



Tror vi har samma mobil ovanför våran säng, om den kan spela och snurra också? As söta djur på den! Tycker den är lite långt ner bara :/ Iaf våran hihi



Ja skriv om förlossningen, alltid kul att läsa! Speciellt nu, när jag inte alls är rädd inför den utan bara känner lugn inför att föda :D

2011-01-17 // 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback