13 JANUARI 2011

Tänkte skriva God morgon men det är det ju inte, hehe!

Vi gick upp vid tio, slöa som vi är men det är så mysigt att ligga och dra sig i sängen med sin älskling bredvid sig. Efter att vi gick upp så gav jag Noel mat sen försökte jag få honom att sova och det gick lätt med när jag la ner honom vaknade han direkt och blev ledsen så det var bara att ta upp honom, höll på så ett tag men gav upp efter några gånger så då åkte bärsjalen på och där sov han i över en timme, skönt! Bärjsal borde alla ha den kan man ha direkt när dom är nyfödda och den är så skön plus att man har händerna fria :) Undertiden så åt jag frukost, plockade undan lite. Nu är han vaken och har precis ätit och han liggger här i min famn och myser :) Fick mig ett litet leende förut, som jag längtat! Det värme i mamma hjärtat :)

Tänkte fortsätta här hemma om Noel tillåter det, ska sätta honom i babysittern framför tv:n och sätta på barnkanalen där det är massa färger :) Brukar funka ett tag iaf! Önska mig lycka till, haha !!



ååh vad mysigt med ett leende, man blir så glad och varm i kroppen! :)



ska vi ses nått nästa vecka? :) kram

2011-01-13 // 13:49:36
» malin

Jaha vad synd. Jag tror jag tillhör Luna också men har blivit rekommenderad rosenborg så då valde jag det.



Babycafé måndagar 13.30-15.30

Babysång onsdagar 09.30-11.30



Har du lust att gå någongång? Ons var ju väldigt tiiiiidigt men babycafé låter som en bra tid tycker jag.

Det är på sankta ragnhildsgården, lokal korpen.

2011-01-13 // 18:52:05

Men va söt du är! Tack!

Eran Prins är inte så tokig han heller ;)



kram

2011-01-13 // 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback