Tisdag !!

Idag har vi inga planer alls, blir att vara hemma bara. Men imorgon ska jag träffa Emelie och Vincent :)

Igår kväll så la vi oss tidigt men låg och funderade en stund innan jag somnade, vill göra om lite här hemma :) Så låg och funderade lite hur vi ska ha det. Vi ska sälja vårat köksbord och köpa ett likadant fast ett större och sen köpa 2 stolar till + ihopfällbara stolar så man får plats när man får besök. Sen ska vi även ta bort barbordet för när Noel börjar äta med oss så kommer inte vi kunna sitta där och äta som vi gör nu och det vill vi inte för man äter i köket :P Och vi använder inte det på samma sätt som vi gjorde förut så stolarna ska säljas och bordet kastat för det har blivit förstört. Så iställer för barbordet så funderar vi på att ha någon typ av möbel/förvaring som inte tar så mycket plats för jag vill ha den ytan så Noel kan leka där för han kommer inte direkt sitta i sitt rum själv och leka nu när han är liten.


Funderar på något liknande så man kan ha lite sällskapsspel i, filmer osv.

Så min kära familj/släkt så önskar jag mig pressentkort på IKEA när jag fyller år :) Så nu vet ni det :)

Fick bilder från i fredags när vi var hos Emelie, blev riktigt fina bilder. Emelie har du någon speciell inställning när du tog korten för dom blev nästan lite svart/vita fast ändå färg :)

   



jag har gjort om dom själv i ett program som finns på min dator :) tycker att det är lite roligare än bara i vanlig färg eller helt svartvita, men du kan få dom i sin naturliga färg också om du vill :D

2011-02-15 // 13:13:38

ja, idag var den uppskattad!



Kram

2011-02-15 // 19:39:53

Det stora kortet är jättefint på Noel, kan du maila över det så att vi kan rama in det och sätta upp:)

2011-02-16 // 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback